Vezmeme vás, kamkoliv chcete
Dovolená s námi se vyplatí
Často kladené dotazy
Nevíte si rady s výběrem dovolené? Najděte odpověď na svoji otázku.
Nevíte si rady s výběrem dovolené? Najděte odpověď na svoji otázku.
Jako variabilní symbol slouží číslo zájezdu:
Zobrazit bankovní spojeníHotově lze platit na kterékoliv pobočce CK FISCHER - DER Touristik CZ
Přihlaste se do sekce Můj FISCHER.
Lze využít na doplatek zájezdu. Objednávka musí obsahovat název a adresu firmy (+IČO/DIČ), částku k fakturaci, datum splatnosti (je nutné dodržovat splatnosti záloh a doplatků nastavené CK FISCHER) a požadovaný text na faktuře. Fakturu nelze vystavit na jméno osoby, která na Smlouvě o zájezdu nebo dokumentu Potvrzení o zájezdu nefiguruje jako cestující nebo objednavatel. Objednávku faktury zašlete e-mailem svému prodejci nebo na info@fischer.cz.
Využijte poukaz Benefit a.s., Benefit Plus, Sodexo, EDENRED nebo Cheque Dejenuer (nelze hradit samostatné letenky). Maximální částka, kterou lze těmito poukázkami hradit, se liší od zájezdu, proto je nutné ji ověřit na pobočkách DER Touristik, u vašeho prodejce nebo na info@fischer.cz. Platit můžete také dárkovými poukazy DER Touristik.
Cestovní kancelář FISCHER nabízí ve spolupráci s ERV Evropskou pojišťovnou následující druhy pojištění:
CK FISCHER zasílá informace dle § 2529 NOZ (dále jen „Pokyny k odletu“) 7 dní před zahájením zájezdu, a to e-mailem a SMS. V případě, že zákazník neobdrží Pokyny k odletu do 3 dnů před odletem, prosíme o kontaktování CK FISCHER.
Standardně se pokyny zasílají elektronicky na e-mail objednavatele zájezdu (e-mail může spadnout do nevyžádané pošty – prosíme o kontrolu i této složky). Pokud si klient přeje zaslat pokyny poštou nebo si je osobně vyzvedne na některé z poboček DER Touristik, je nutné o tom CK informovat předem.
Zpětné volání
Dotaz k zájezdu
<b>Kontaktujte nás</b>
Zájem o službu