- Fischer.cz
- FAQ
Často kladené otázky
Nejčastěji se ptáte
- Žádost o změnu zájezdu musí být vždy zaslaná písemně, a to z e-mailové adresy zákazníka. Najdete ji uvedenou v záhlaví Smlouvy o zájezdu nebo v dokumentu Potvrzení o zájezdu.
- Žádost musí být také napsaná přímo jménem zákazníka (tj. objednavatelem zájezdu). Následně ji zašlete na adresu vašeho prodejce nebo na e-mail administrativa@dertouristik.cz.
- Informace o podmínkách vstupu pro vás pravidelně aktualizujeme na této přehledné webové stránce Vstupní podmínky do destinací.
- Nahlášení škodní události před zahájením zájezdu a vyplácení pojistného vyřešíte přímo s pojišťovnou ERV. Pro nahlášení škodní události využijte tento webový formulář ERV pojišťovny.
- Nahlášení škodní události v průběhu zájezdu řešte s delegátem na místě a asistenční službou (telefonní číslo na asistenční službu je uvedeno v Pokynech k odletu – platí pro klienty se sjednaným pojištěním u CK).
- Dokumenty potřebné k nahlášení škodní události u pojišťovny ERV jsou např.: Smlouva o zájezdu nebo dokument Potvrzení o zájezdu, lékařská zpráva potvrzující znemožnění vycestování na zájezd ve stanoveném termínu, lékařská zpráva z destinace potvrzující lékařské ošetření/hospitalizaci apod., účtenky za nákup léků v destinaci, potvrzení o nezaviněné ztrátě zaměstnání, stornofaktura zájezdu apod. Pro více informací kontaktujte pojišťovnu ERV.
- CKF zasílá informace dle § 2529 NOZ (dále jen „Pokyny k odletu“) 5-7 dní před zahájením zájezdu, a to e-mailem a SMS. V případě, že neobdržíte Pokyny k odletu do 3 dnů před odletem, prosíme o kontaktování CKF.
- Standardně se pokyny zasílají elektronicky na e-mail objednavatele zájezdu (e-mail může spadnout do nevyžádané pošty – prosíme o kontrolu i této složky). Pokud si přejete zaslat pokyny poštou nebo si je osobně vyzvednete na některé z kamenných poboček CKF, je nutné o tom CKF informovat předem.
- Přeprava jakéhokoliv typu kočárku v letadle je bezplatná a není nutné ji předem nahlašovat u CKF. Jen jej nezapomeňte nahlásit u odbavovací přepážky.
- Přepravovaný kočárek musí být také zabalen do ochranné fólie. Za poškození nezabalených kočárků během letu nenese CKF ani letecká společnost zodpovědnost.
- Kočárek je možné mít u sebe až do nástupu do letadla, pak je předán stevardům.
- Každý cestující má nárok na 1 kus odbaveného zavazadla o hmotnosti 23 kg (z manipulačních důvodů nesmí váha jednoho zavazadla přesáhnout 32 kg) a 1 kus příručního zavazadla do hmotnosti 8 kg o rozměrech 56x45x25 cm (DxŠxH), přičemž součet všech tří rozměrů nesmí přesáhnout 115 cm.
- Děti do věku 2 let mají nárok na přepravu 1 kusu odbaveného zavazadla do 10 kg, přičemž součet všech tří stran nesmí přesáhnout 115 cm.
- Není možné sčítat váhu zavazadel v rámci jedné rodiny/cestovní smlouvy.
- Slunečníky musí být odbaveny jako samostatné zavazadlo (nemohou být připevněny ke kufru a odbaveny v rámci jednoho zavazadla ani v případě, že konečná váha nepřekročí 23 kg).
- Informace o přepravovaných zavazadlech u jiných leteckých společností než Smartwings si ověřte u CK.
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu před tímto časem musí na ubytování počkat. Dřívější ubytování závisí na volných kapacitách hotelu.
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu ve večerních hodinách/s příjezdem do hotelu 2. dne zájezdu jsou ubytováni ihned po příjezdu.
- První den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Konec ubytování bývá mezi 9. a 12. hodinou (liší se od hotelu).
- Klienti s odletem z destinace poslední den zájezdu ve večerních nebo nočních hodinách/den po posledním dni zájezdu taktéž musí opustit pokoj v tomto časovém úseku.
- Poslední den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Stravování začíná jídlem, které následuje jako první po check-inu v hotelu. Při příjezdu do hotelu v pozdních večerních hodinách začíná strava snídaní následující den (proto doporučujeme do kufru přibalit láhev s vodou a malé občerstvení).
Stravování v hotelu končí posledním jídlem před check-outem z hotelu. Při odjezdu z hotelu v brzkých ranních hodinách je strava ukončena předchozí den večeří.
Zákazník
Objednavatel zájezdu
- CKF může podávat informace o zájezdu pouze a jenom objednavateli zájezdu, tj. osobě, která sjednává zájezd a jejíž jméno je uvedeno v záhlaví Smlouvy o zájezdu nebo v dokumentu Potvrzení o zájezdu jako Zákazník. Není možné podávat informace o zájezdu třetím osobám (i když se jedná o cestující).
- CKF ve věcech týkajících se zájezdu vždy kontaktuje objednavatele zájezdu na telefonním čísle a/nebo e-mailové adrese uvedené v záhlaví Smlouvy o zájezdu nebo v dokumentu Potvrzení o zájezdu v části Zákazník.
- Žádost o změnu zájezdu musí být vždy zaslána písemně z e-mailové adresy zákazníka uvedené v záhlaví Smlouvy o zájezdu nebo v dokumentu Potvrzení o zájezdu a jménem Zákazníka (tj. objednavatele zájezdu).
- Žádost zašlete na adresu Vašeho prodejce nebo na administrativa@dertouristik.cz.
Objednavatel zájezdu odpovídá za úhradu ceny zájezdu dle podmínek a ve lhůtách uvedených ve Smlouvě o zájezdu nebo v dokumentu Potvrzení o zájezdu.
Nákup dovolené
Pokud máte další dotazy nebo požadavky kontaktujte přímo svého prodejce zájezdu nebo naši infolinku na telefonním čísle +420 255 787 787, případně na e-mailové adrese info@dertouristik.cz.
Sledujte nás proto na sociálních sítích a přihlaste se k odběru newsletteru, aby vám žádná výhodná nabídka neunikla.
Před odjezdem
Cestovní podmínky
Informace o podmínkách vstupu pro vás pravidelně aktualizujeme na přehledné webové stránce.
Podmínky cest do destinacíLetecké společnosti přijaly různá opatření, která se však s ohledem na vývoj situace mohou měnit. Je třeba si vždy před odletem u dané letecké společnosti ověřit aktuální informace.
Jestliže plánujete cestovat se domácím mazlíčkem ( pes, kočka ), je třeba předem ověřit u prodejce zájezdu, zda hotel, který chceme navštívit akceptuje ubytování zvířátka a za jakých podmínek. Dále je třeba u prodejce zájezdu ověřit, zda dopravce, se kterým poletím akceptuje přepravu zvířat a za jakých podmínek. Pro letecké společnosti Smartwings, World2Fly, Corendon, Fly Lili a Air Montenegro najdete podmínky v těchto odkazech: Pokud cestujete s jiným dopravcem doporučujeme předem se seznámit s podmínkami přepravy u konkrétní letecké společnosti, se kterou na dovolenou poletíte.
Váš zvěrolékař vám poradí, jaké doklady (např. očkování ) zvíře bude potřebovat k vycestování a proto doporučujeme, toto řešit vždy včas.
Platby k zájezdům
Prostřednictvím našeho webu můžete daný zájezd zakoupit přímo od EXIM tours.
Na našem webu najdete také zájezdy od cestovní kanceláře Nev-Dama.
- Na bankovní účet CKF - jako VS slouží číslo zájezdu:
- Hotově na kterékoliv kamenné pobočce DER Touristik - seznam poboček najdete zde
- Skrze platební bránu po přihlášení do sekce Můj FISCHER
- Fakturou na zaměstnavatele (lze využít na doplatek zájezdu)
- Objednávka musí obsahovat název a adresu firmy (+IČO/DIČ), částku k fakturaci, datum splatnosti (je nutné dodržovat splatnosti záloh a doplatků nastavené CKF), požadovaný text na faktuře.
- Fakturu nelze vystavit na jméno osoby, která na Smlouvě o zájezdu nebo dokumentu Potvrzení o zájezdu nefiguruje jako cestující nebo objednavatel.
- Objednávku faktury zašlete e-mailem svému prodejci nebo na administrativa@dertouristik.cz.
- Dárkovým poukazem CKF
- Skrze Benefit a.s., Benefit Plus, Sodexo, EDENRED, Cheque Dejenuer (nelze hradit samostatné letenky)
- Maximální částka, kterou lze těmito poukázkami hradit, se liší od zájezdu, proto je nutné ji ověřit na pobočce CKF, u Vašeho prodejce nebo na administrativa@dertouristik.cz.
- číslo objednávky nebo rezervační číslo (stejné jako číslo smlouvy a variabilní symbol),
- e-mail.
- Výše zálohy je striktně určena dle Podmínek pro cestující a je splatná do dvou dní ode dne závazného zakoupení zájezdu (zaslání souhlasu se Smlouvou o zájezdu, při nákupu online po doručení dokumentu Potvrzení o zájezdu). Případná druhá záloha se hradí dle Podmínek pro cestující.
- Do částky zálohy jsou započítány také poplatky za některé služby zakoupené při rezervaci (např. pojištění).
- Doplatek tvoří celkovou cenu zájezdu poníženou o vypočítanou a zaplacenou zálohu. Je splatný nejpozději 30 dní před nástupem na zájezd. Doplatek může být uhrazen kdykoliv mezi objednáním zájezdu a datem splatnosti doplatku.
- U objednaných zájezdů s odletem méně než 30 dní před prvním dnem zájezdu je celková částka ceny zájezdu splatná ihned.
- Služby objednané po uhrazení záloh a před úhradou doplatku jsou splatné ihned. Platí také pro poplatky spojené se změnou zájezdu.
Cestovní doklady a víza
- Pro aktuální informace o podmínkách vstupu do konkrétní země a vízových povinnostech navštivte webové stránky Ministerstva zahraničí.
- Doporučujeme pasové a vízové požadavky ověřit na zastupitelském úřadě příslušné destinace.
- Občané třetích států (mimo EU) jsou povinni si veškeré vízové formality ověřit na svém zastupitelském úřadě před vycestováním.
- Do zemí Evropské unie
- Do zemí, které nepatří do Evropské unie nebo schengenského prostoru a mají s Českou republikou podepsanou bilaterální dohodu:
- Albánie
- Bosna a Hercegovina
- Černá Hora
- Gruzie
- Kosovo
- Makedonie
- Moldávie (akceptuje pouze občanské průkazy se strojově čitelnými údaji)
- Srbsko
- Do zemí mimo Evropskou unii (kromě států, které mají s Českou republikou podepsanou bilaterální dohodu (např. Černá Hora a Albánie)
- Cestovní pas musí být do některých zemí platný minimálně:
- 6 měsíců po návratu ze země (Egypt, SAE, Kapverdské ostrovy, Tunisko),
- 6 měsíců od data vstupu do země (Aruba, Bahamy, Barbados, Brazílie, Dominikánská republika, Keňa, Madagaskar, Maledivy, Mauricius, Mexiko, Panama, Omán, Zanzibar, Kuba),
- 3 měsíce po návratu ze země (Nový Zéland),
- 150 dní od vstupu do země (Turecko - doporučeno 5 měsíců),
- do doby opuštění země.
- Každé dítě musí mít vlastní cestovní doklad (OP/pas) s platnou fotografií.
- Totéž platí i pro děti do 15 let. Již není možné, aby dítě cestovalo na zápis v dokladu rodiče.
ZEMĚ | STAČÍ OP | NUTNÝ PAS | VÍZUM | POZNÁMKA |
---|---|---|---|---|
Bulharsko | ✔ | |||
Dominikánská republika | ✔ | ✔ | pas platný minimálně 6 měsíců po návratu ze země | |
Egypt | ✔ | ✔ | pas platný minimálně 6 měsíců po návratu ze země | |
Itálie | ✔ | |||
Chorvatsko | ✔ | |||
Kapverdy | ✔ | ✔ | pas platný minimálně 6 měsíců po návratu ze země | |
Kuba | ✔ | ✔ | pas platný minimálně 6 měsíců po návratu ze země | |
Kypr | ✔ | |||
Malta | ✔ | |||
Omán | ✔ | ✔ | pas platný minimálně 6 měsíců po návratu ze země | |
Portugalsko | ✔ | |||
Řecko | ✔ | |||
Spojené arabské emiráty | ✔ | pas platný minimálně 6 měsíců po návratu ze země | ||
Španělsko | ✔ | |||
Tunisko | ✔ | pas platný minimálně 3 měsíce po návratu ze země | ||
Turecko | ✔ | pas platný minimálně 150 dní od vstupu do země (doporučujeme 5 měsíců) |
Přečtěte si, kam s námi potřebujete vízum a na kolik peněz vás v případě jednotlivých destinací vyjde.
Destinace s vízovou povinnostíPojištění
K leteckým a autobusovým zájezdům vám ve spolupráci s ERV Evropskou pojišťovnou a. s. vám nabízíme kvalitní cestovní pojištění ERV Evropa+ a ERV Svět. Pojištění zahrnuje neomezenou aktivní asistenci, vysoké limity léčebných výloh v zahraničí, odpovědnost za škodu na zdraví a majetku, pojištění osobních věcí, storna zájezdu, kompenzaci při zpoždění zavazadel nebo pojištění nevyužité dovolené a volitelně i pojištění rizikových sportů.
Vám uhradíme (limity v Kč) | ERV Evropa+ | ERV Svět | |
---|---|---|---|
Cíl cesty | Evropa | Svět | |
Léčebné výlohy vč. COVID-19 | 10 000 000 | 12 000 000 | |
Zubní ošetření | 24 000 | 24 000 | |
Fyzioterapie | 120 000 | 120 000 | |
Asistenční služby | neomezeně | neomezeně | |
Opatrovník | 150 000 | 150 000 | |
Úraz (trvalé následky) | 400 000 | 400 000 | |
Osobní věci | 30 000 | 80 000 | |
Zpoždění zavazadel | 10 000 | 10 000 | |
Odpovědnost za škodu | 4 000 000 | 6 000 000 | |
Odjezd (zmeškání / zpoždění) | 5 000 | 5 000 | |
Storno vč. COVID-19 | 80 000 | 80 000 - 120 000 | |
Přerušení cesty | 50 000 | 50 000 | |
Nevyužitá dovolená | 15 000 | 15 000 | |
Spoluúčast u pronajatého vozidla | 15 000 | ||
Znemožnění návratu | náhradní ubytování | 7 500 | 15 000 |
náhradní doprava |
Kolik to stojí | ERV Evropa+ | ERV Svět | |||
---|---|---|---|---|---|
se stornem | Evropa | Svět | SAE Omán Kapverdy |
||
do 80 000 Kč | osoba | do 5 dní | 590 Kč | 1 100 | |
dítě | 340 Kč | 630 Kč | |||
osoba | do 24 dní | 990 Kč | 1 610 Kč | 1 230 Kč | |
dítě | 570 Kč | 930 Kč | 750 Kč | ||
do 80 000 Kč vč. rizik. sportů |
osoba | do 5 dní | 890 Kč | 2 350 Kč | 1 850 Kč |
do 24 dní | 1 590 Kč | ||||
do 100 000 Kč | osoba | do 24 dní | - | 3 510 Kč | - |
dítě | - | 2 030 Kč | - | ||
do 120 000 Kč | osoba | do 24 dní | - | 4 210 Kč | - |
dítě | - | 2 440 Kč | - |
Pokud cena zájezdu na osobu přesáhne limit u storna nebo u rodiny dvojnásobek limitu, je nutné zvolit vyšší variantu.
Evropa zahrnuje také všechny státy na pobřeží Středozemního moře (např. Turecko, Izrael, Egypt, Tunisko či Maroko), Kanárské ostrovy a Madeiru.
Pojištění k vlastní dopravě v zimě
Pojištění k vlastní dopravě v létě
Pojištění k vlastní dopravě po ČR v zimě i létě
Aktuální ceny a více informací
Pro objednávky, detailní informace a další produkty cestovního pojištění kontaktujte telefonní číslo 255 787 787 nebo pobočku Cestovní kanceláře Fischer. V případě jakýchkoliv dotazů využijte stejných kontaktů či e-mail info@dertouristik.cz.
- Nahlášení škodní události před zahájením zájezdu a vyplácení pojistného řešte přímo s pojišťovnou ERV. Pro nahlášení škodní události využijte webový formulář ERV pojišťovny.
- Nahlášení škodní události v průběhu zájezdu řešte s delegátem a asistenční službou (telefonní číslo na asistenční službu je uvedeno v Pokynech k odletu – platí pro klienty se sjednaným pojištěním u CK).
- Dokumenty potřebné k nahlášení škodní události u pojišťovny ERV jsou např.: Smlouva o zájezdu nebo dokument Potvrzení o zájezdu, lékařská zpráva potvrzující znemožnění vycestování na zájezd ve stanoveném termínu, lékařská zpráva z destinace potvrzující lékařské ošetření/hospitalizaci apod., účtenky za nákup léků v destinaci, potvrzení o nezaviněné ztrátě zaměstnání, stornofaktura zájezdu apod. Pro více informací kontaktujte pojišťovnu ERV.
- https://www.ervpojistovna.cz/
- Online linka: +420 221 860 860
Pokyny k odletu = ECD (elektronické cestovní doklady)
- CKF zasílá informace dle § 2529 NOZ (dále jen „Pokyny k odletu“) 5-7 dní před zahájením zájezdu, a to e-mailem a SMS. V případě, že zákazník neobdrží Pokyny k odletu do 3 dnů před odletem, prosíme o kontaktování CKF.
- Standardně se pokyny zasílají elektronicky na e-mail objednavatele zájezdu (e-mail může spadnout do nevyžádané pošty – prosíme o kontrolu i této složky). Pokud si klient přeje zaslat pokyny poštou nebo si je osobně vyzvedne na některé z kamenných poboček CKF, je nutné o tom CKF informovat předem.
- ECD obsahují shrnutí zájezdu – pokyny k odletu, informace o cestujících, shrnutí služeb, voucher pro ubytování, případně cestovní pojištění (s telefonním číslem na asistenci), informace ohledně zavazadel a cateringu (pokud je v ceně letenky), doporučení na cestu nebo ke koupi doplňkových služeb (seating, catering, parkování apod.).
- Kartičky pojištění se nezasílají. Informace o pojištění jsou obsaženy v ECD dokumentu (elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu) společně s telefonním číslem na asistenci v případě potřeby.
Standardně jsou veškeré vouchery obsaženy v ECD (elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu). Samostatné vouchery jsou nutné pro služby parkování, letištní salonek, taxi transfer v Praze, hotel na letišti v Praze, fakultativní výlet v destinaci, zapůjčené auto v destinaci, privátní transfer v destinaci. U některých zájezdů z katalogu Exotika jsou pak zvlášť zasílány vouchery na ubytování, transfer, služby delegáta apod.
Detail a předběžné časy vašich letů
Na cestě
Parking
GoParking
ADRESA: Ke Kopanině 406, 252 67 Tuchoměřice, GPS N 50° 7’ 16 E 14° 17‘ 16 (cca 2 km od Letiště Václava Havla).
JAK OBJEDNAT? Objednávejte online, telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště).
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher se specifickým kódem. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu. Voucher není nutné tisknout, klient ale musí znát PIN kód.
Aeroparking
ADRESA: Letiště Praha, a.s., K letišti 1019/6, Praha 6, PSČ 161 00 (parkovací dům A a C), GPS „parkovací dům A“: N 50° 06'18 E 14° 16' 11, GPS „parkovací dům C“: N 50° 06' 30 E 14° 16' 14.
Parking A Smart: Kryté parkování v blízkosti Terminálu 2, 24 hodin denně střeženo kamerovým systémem a fyzickou ostrahou. Maximální výška vozu je 180 cm.
Parking C Comfort: Kryté parkování v blízkosti Terminálu 1, s Terminálem 2 spojeno lávkou, 24 hodin denně střeženo kamerovým systémem a fyzickou ostrahou. Maximální výška vozu je 220 cm.
Parking D Holiday: Kryté parkování 10-15 min chůze od obou Terminálů, kamerový systém. Max. průjezdová výška 210 cm.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště).
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher se specifickým kódem. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu. Voucher není nutné tisknout, klient ale musí znát PIN kód. Při vjezdu se na závoře zadává přímo PIN kód, systém sám vydá lístek a otevře závoru. Nemačká se tlačítko pro výdej lístku!
AIR PARKING Buštěhrad
ADRESA: Kladenská 683/72, 273 43 Buštěhrad, okres Kladno (D7, Exit 7), GPS 0.1496506N, 14.1977281E.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz.
Aktuální ceník pro parkování v Praze a podmínky najdete zde.
Parking Letiště Brno
ADRESA: LETIŠTĚ BRNO a.s., Letiště Brno – Tuřany 604/1, Tuřany, 627 00 Brno (parkovací plocha před odletovou halou), GPS: N 49° 09'21 E 16° 41' 29.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště).
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher. Voucher je nutno vytisknout. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu ve prospěch CKF.
Parking Letím Brno
UMÍSTĚNÍ: D1 (exit 201), po 300 m směr Brno-centrum je vjezd na parkoviště z ulice Řípská, GPS: 49.169778N, 16.686909E.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz.
Aktuální ceník pro parkování v Brně a podmínky najdete zde.
P3 Parking
ADRESA: Mošnov 401, 742 51 Mošnov (parkovací plocha P5 – u letištní haly naproti vlakové stanici), GPS: 49°41'36.0"N 18°07'09.7"E.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště).
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher s QR kódem. Voucher je nutno vytisknout. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu ve prospěch CKF.
Parking U Karlose
UMÍSTĚNÍ: ul. K letišti, Mošnov 742 51 (vedle benzinky ONO), GPS: 49.6930278N, 18.1279872E.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz.
Aktuální ceník pro parkování v Ostravě a podmínky najdete zde.
Krátkodobé parkování – Kiss & Ride
ADRESA: Pražská 179, Popkovice, 530 06 Pardubice, GPS 50°01'05.0"N 15°43'29.5"E.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště).
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher s QR kódem. Voucher je nutno vytisknout. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu ve prospěch CK Fischer.
Dlouhodobé parkování
ADRESA: Pražská 179, Popkovice, 530 06 Pardubice, GPS 50.018067, 15.728561.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz.
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher s QR kódem. Voucher je nutno vytisknout. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu ve prospěch CK FISCHER.
Aktuální ceník pro parkování v Pardubicích a podmínky najdete zde.
Více informací
Parkovat na VIP parkovišti (P1) je možné v případě předchozí rezervace. Rezervační formulář k vyplnění a více informací najdete zde.
ADRESA: K Letišti 132, 360 01 Karlovy Vary 1, GPS 50.203018, 12.914952.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště).
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher s QR kódem. Voucher je nutno vytisknout. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu ve prospěch CK FISCHER.
Aktuální ceník pro parkování v Karlových Varech a podmínky najdete zde.
Více informací
ADRESA: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, GPS 48.951715, 14.435611.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště).
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher s QR kódem. Voucher je nutno vytisknout. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu ve prospěch CK FISCHER.
Aktuální ceník pro parkování v Českých Budějovicích a podmínky najdete zde.
Více informací
ADRESA: MONTI s.r.o., Pestovateľská 4, 82104 Bratislava (cca 300 m od obchodního domu IKEA), GPS: N 48°10’14 E 17°10’59.
JAK OBJEDNAT? Objednávejte telefonicky na čísle 255 787 787, e-mailem na vašeho prodejce nebo e-mailem na administrativa@dertouristik.cz. Lze objednat i v den odletu (záleží na volné kapacitě parkoviště). Při objednávce je nutné sdělit SPZ vozu.
VOUCHER: Klientovi bude zaslán voucher se specifickým číslem. Voucher je nutno vytisknout. Voucher se zasílá spolu s ECD (ELEKTRONICKÉ CESTOVNÍ DOKLADY / POKYNY K ODLETU) zhruba týden před odletem, v případě brzkého odletu poté, co je prokazatelně provedena platba za službu ve prospěch CKF.
Více informacíOdbavení
- Dostavte se na terminál uvedený ve Vašich ECD (elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu). Na odletové tabuli zjistíte číslo přepážky, která odbavuje Váš let.
- Doporučujeme dostavit se na letiště alespoň 2 hodiny před plánovaným odletem (u některých letů 3 hodiny, viz ECD = elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu). Odbavování pro daný let končí zhruba 45 minut před odletem (liší se u jednotlivých leteckých společností), po ukončení odbavení již není možné se odbavit a nastoupit do letadla.
- Pokud vás cestuje víc, dostavte se k odbavení co nejdříve. Eliminujete tím možnost, že vás letecká společnost kvůli nedostatku sedadel rozsadí a neumožní tak sedět jako rodině/skupině pohromadě. Díky brzkému příchodu k odbavení je větší šance, že budete sedět vedle sebe. Byť se letecká společnost vždy snaží rodiny/skupiny cestujících společně usadit k sobě, nelze toto zaručit na 100 %. Řešením je také zakoupení seatingu v předstihu (nejpozději 2 pracovní dny před odletem).
- Platný cestovní doklad (OP nebo pas, viz CESTOVNÍ DOKLADY A VÍZA)
- Případně další doklady potřebné pro vstup do země, např. vízum (pokud je zavedena vízová povinnost, viz. CESTOVNÍ DOKLADY A VÍZA)
- Zavazadla k odbavení (příruční zavazadlo si můžete vzít s sebou na palubu):
- odbavená i příruční zavazadla musí splňovat váhové i rozměrové limity, které jsou pro každou leteckou společnost rozdílné.
Na otevření online odbavení vás před vaší dovolenou upozorníme e-mailem a SMS zprávou.
Chci se odbavit online
Nadváha zavazadel
- Cestující má nárok na 1 kus odbaveného zavazadla o hmotnosti 23 kg (z manipulačních důvodů nesmí váha jednoho zavazadla přesáhnout 32 kg), 1 kus příručního zavazadla do 8 kg o rozměrech 56x45x25 cm (DxŠxH), přičemž součet všech tří rozměrů nesmí přesáhnout 115 cm.
- Děti do 2 let věku mají nárok na přepravu 1 kusu odbaveného zavazadla do 10 kg, přičemž součet všech tří stran nesmí přesáhnout 115 cm.
- Není možné sčítat váhu zavazadel v rámci jedné rodiny/cestovní smlouvy.
- Slunečníky musí být odbaveny jako samostatné zavazadlo (nemohou být připevněny ke kufru a odbaveny v rámci jednoho zavazadla ani v případě, že konečná váha nepřekročí 23 kg).
- Informace o přepravovaných zavazadlech u jiných leteckých společností než Smartwings si ověřte u CK.
- Ke standardním 23 kg/osoba lze zakoupit (ceny jsou platné pro 1 osobu starší dvou let):
Nadváha zavazadla nad 23 kg (max. 32 kg / 1 ks) | 750 Kč / 1 směr |
1 500 Kč / oba směry | |
Další zavazadlo do 23 kg | 750 Kč / 1 směr |
1 500 Kč / oba směry |
- Nadváhu zavazadel u jiných leteckých společností než Smartwings ověřte u CK.
- U některých zájezdů je možné dokoupení nadváhy přímo na letišti:
Nadváha zavazadla nad 23 kg (max. 32 kg / 1 ks) | 35 EUR / 1 směr |
70 EUR / oba směry | |
Další zavazadlo do 23 kg | 45 EUR / 1 směr |
90 EUR / oba směry |
• Také je možné zakoupit si nadváhu zavazadel na letech World2Fly.
Palubní zavazadlo: 10 kg (rozměry 50 cm x 40 cm x 25 cm).
Odbavené zavazadlo: 23 kg (rozměr odbaveného zavazadla nesmí přesáhnout 158 cm (výška/šířka/délka). Do těchto rozměrů je třeba započítat madla, kapsy a kolečka.
Nadváha lze přikoupit pouze na letišti při odbavení, cena je 15 EUR/1 kg, maximální váha zavazadla je 27 kg.
Extra zavazadlo je možné zakoupit předem:
První extra zavazadlo do váhy 23 kg:
CZ lety: 2 500 Kč/1 směr
SK lety: 100 EUR/1 směr
Druhé extra zavazadlo do váhy 23 kg:
CZ lety: 3 000 Kč/1 směr
SK lety: 112 EUR/1 směr
Třetí a každé další zavazadlo do váhy 23 kg:
CZ lety: 3 750 Kč/1 směr
SK lety: 158 EUR/1 směr
Dítě do dvou let má nárok na příruční zavazadlo do 10 kg o rozměrech max. 55 cm x 35 cm x 25 cm.
- Nadváhu lze zakoupit ještě v den odletu.
- Pro bližší informace nás kontaktujte na lince 255 787 787, na administrativa@dertouristik.cz nebo se obraťte na svého prodejce.
- Informaci o zakoupené nadváze má cestující uvedenou v pokynech k odletu, které obdrží od CKF, v sekci SHRNUTÍ SLUŽEB. Speciální voucher se nevystavuje.
Kočárek v letadle
- Přeprava jakéhokoliv typu kočárku v letadle je bezplatná a není nutné ji předem nahlašovat u CKF.
- Přepravovaný kočárek musí být zabalen do ochranné fólie. Za poškození nezabalených kočárků během letu nenese CKF ani letecká společnost zodpovědnost.
- Kočárek je možné ponechat si až do nástupu do letadla. Musí být nahlášen u odbavovací přepážky. Před nástupem do letadla je kočárek předán stewardům.
Nadměrné vybavení
• Přeprava takových zavazadel je zpoplatněna a uskutečňuje se v závislosti na kapacitních možnostech letecké společnosti.
• Transfer z/na letiště a uskladnění těchto nadměrných zavazadel nejsou zahrnuty v poplatku za přepravu.
• V případě zájmu o tyto služby je včas vyžádejte u cestovní kanceláře, která prověří možnosti a sdělí poplatek.
Více informací
Catering v letadle
Bezplatný catering na letech se společností Smartwings:
- Nabídka rozšířeného servisu platí pouze na letech společnosti Smartwings. Změna produktu vyhrazena.
- Rozdělení letů dle poskytovaného občerstvení se může během sezóny měnit.
- U některých typů letadel může být z důvodu absence ohřevného zařízení teplá strava nahrazena stravou studenou.
- Catering u jiných leteckých společností než Smartwings ověřte u CK.
- Platí pro přímé lety na Kubu, do Vietnamu a Dominikánské republiky.
- V základní ceně letenky dostanete hlavní jídlo o 3 chodech a svačinu nebo snídani před přistáním (celkem 2x jídlo během letu).
- Nealko nápoje jsou zdarma pouze během stravovacích služeb, jinak se nealkoholické a alkoholické nápoje hradí. Voda je po celou dobu letu zdarma. Na palubě v omezené míře funguje “buy on board” - občerstvení lze koupit za poplatek dle ceníku palubního prodeje.
Aktuální ceny a více informací
Catering platný pro odlety od 1. 11. 2023 se Smartwings
Služba | Omezení | Popis služby | Cena od |
---|---|---|---|
Teplá snídaně, špenátový quiche | lze objednat pouze na letech z/do PRG | Špenátový quiche doplněný kukuřičným ragú, müsli s jogurtem, chorizo s mozzarellou, nealko nápoj | 420 CZK |
Teplá snídaně, lívance | lze objednat pouze na letech z/do PRG | Lívance s vanilkovou omáčkou a višňovým glazé, müsli s jogurtem, chorizo s mozzarellou, nealko nápoj | 420 CZK |
Teplé menu, pečené kachní prso | nelze z PED | Pečené kachní prso plněné špenátem, kachní jus a gratinované brambory, salát, dezert, nealko nápoj | 420 CZK |
Teplé menu, kuřecí supreme | nelze z PED | Kuřecí supreme s tomatovým ragú, grilovaná polenta, salát, dezert, nealko nápoj | 420 CZK |
Teplé menu, hovězí líčko | nelze z PED | Hovězí líčko s karlovarským knedlíkem a svíčkovou omáčkou, salát, dezert, nealko nápoj | 420 CZK |
Teplé menu, vepřová líčka | nelze z PED | Vepřová líčka na rozmarýnu s kroupovým pilafem a kapustou, salát, dezert, nealko nápoj | 420 CZK |
Teplé menu, vegetarián | nelze z PED | VEGETARIÁN – Sous-vide červené zelí, pyré z pastiňáku, grilovaná cuketa,salát, dezert, nealko nápoj | 420 CZK |
Studená snídaně | pouze z/do PRG | Grilovaný kozí sýr s pečenou řepou a medovo-hořčičným dresinkem, salát, dezert, nealko nápoj | 340 CZK |
Studené menu, kachní uzené prso | pouze z/do PRG | Kachní uzené prso se salátkem ze dvou druhů čočky a crème fraîche, salát, dezert, nealko nápoj | 340 CZK |
Studené menu, uzené kuřecí prso | pouze z/do PRG | Filírované uzené kuřecí prso s waldorfským salátkem, salát, dezert, nealko nápoj | 340 CZK |
Studené menu, lososové rillettes | pouze z/do PRG | Lososové rillettes, brunoise z rajčat, bruschetta, salát, dezert, nealko nápoj | 340 CZK |
Studené menu, grilovaná zelenina | pouze z/do PRG | Grilovaná zelenina s quinoa salátkem, salát, dezert, nealko nápoj | 340 CZK |
Dětské teplé menu | pouze pro děti od 2 do 11,99 let*, nelze z PED, lze pouze na letech s BOB** | kuřecí řízek s bramborovou kaší, hráškem a zeleninou, čoko tyčinka, termix, světlá bulka, máslo, jablečný džus | 280 CZK |
Dětské studené menu | pouze pro děti od 2 do 11,99 let*, pouze z/do PRG, nelze z PED, lze pouze na letech s BOB** | bageta plněná šunkou a sýrem, čoko tyčinka, termix, světlá bulka, máslo, jablečný džus | 280 CZK |
Dětské jídlo – Baby meal | pouze pro děti do 1,99 let*,pouze z/do PRG, nelze z PED, lze pouze na letech s BOB** | kojenecká výživa, ovocný nápoj, 1 kus ovoce | 280 CZK |
Kuřecí řízky – malé | 0,5 kg plato kuřecích řízků, chléb, zel. obloha (1 - 4 osoby) | 450 CZK | |
Kuřecí řízky – velké | 1 kg plato kuřecích řízků, chléb, zel. obloha (4 -8 osob) | 690 CZK | |
Vepřové řízky – malé | 0,5 kg plato vepřových řízků, chléb, zel. obloha (1 - 4 osoby) | 690 CZK | |
Vepřové řízky – velké | 1 kg plato vepřových řízků, chléb, zel. obloha (4 - 8 osob) | 1100 CZK | |
Kanapky | pouze z/do PRG, nelze z SLL a Kapverd | 20 kusů kanapek na platě (uz. losos, tyrolská šunka, eidam, hermelín, uzená kachní prsa) | 570 CZK |
Chlebíčky | nelze z SLL a Kapverd, nelze z PED | 6 ks obložených chlebíčků (uz. losos, šunka-sýr, herkules) | 320 CZK |
Minidezerty | pouze z/do PRG | 12 ks čokoládových košíčků s krémem a ovocem | 540 CZK |
Ovocná mísa | pouze z/do PRG, nelze z Kapverd | ovocná mísa 0,58 kg (grep, pomeranč, kiwi, hroznové víno, ananas, jahody, meloun) | 500 CZK |
Ovocné špízy | pouze z/do PRG, nelze z Kapverd | ovocné špízy 12 ks (meloun, ananas, hroznové víno, jahody, kiwi) | 450 CZK |
Bílé víno | Prémiové bílé víno 0,75l dle aktuální nabídky | 320 CZK | |
Červené víno | Prémiové červené víno 0,75l dle aktuální nabídky | 320 CZK | |
Sekt – Brut | 0,75 l | 400 CZK | |
Šampaňské Möet | 0,75 l | 2000 CZK |
Travel Plus Comfort | Travel Plus Comfort - Kapverdy a Senegal |
---|---|
Omezení : TPC nelze potvrdit na letech na Kanárské ostrovy a lety z/do PED, KLV a JCL Tento typ TPC není možné objednat pro lety na Kapverdské ostrovy a Senegal. |
|
Cena za oba směry 2 980 Kč | Cena za oba směry od 4 990 Kč |
**BOB – Buy on Board
U letů z PED (Pardubice) lze objednat pouze kuřecí / vepřové řízky, bílé víno, červené víno, šampaňské a sekt. Ostatní catering není možno z těchto destinací objednat!
Podmínky
Uvedené ceny jsou vždy za 1 produkt a jeden směr cesty.
Pro odlety z ČR a SK musí být tyto služby potvrzeny nejpozději do 16:30 hod. 3 pracovní dny před odletem (zároveň však nejpozději 72 hodin před odletem).
Speciální diety DBML, GFML, LFML, LPML, LSML, NLML, VGML nelze zajistit na letech, které jsou Bez servisu a nabízejí catering pouze formou Buy on Board a na letech, kde je podáván pouze konkrétní catering (bageta).
Na letech, kde je nabízen studený servis, nelze poskytnout žádnou variantu teplého menu. Jedná se o lety operované Boeingem 737-900.
Všechny nabídky teplého a studeného menu (vč. dětského) lze objednat pouze na letech bez servisu (Buy on Board)
K jedné osobě lze zaknihovat maximálně 3 kusy nadstandardního cateringu.
Servis na palubě na letech World2Fly
V základní ceně letenky dostanete hlavní jídlo o 3 chodech a svačinu nebo snídani před přistáním (celkem 2x jídlo během letu).
Nealko nápoje jsou zdarma pouze během stravovacích služeb, jinak se nealkoholické a alkoholické nápoje hradí. Voda je po celou dobu letu zdarma. Na palubě v omezené míře funguje “buy on board” - občerstvení lze koupit za poplatek dle ceníku palubního prodeje.
Také je možnost dokoupit tzv. Gourmet menu. Na výběr je Gourmet menu s masem nebo Gourmet menu s těstovinami.
Gourmet menu
Hlavní chod – cesta tam
1. MASO: vepřová panenka na rozmarýnu
2. TĚSTOVINY: noky s petrželí a tomatovou omáčkou
Hlavní chod – cesta zpět
1. MASO: grilovaný krutí steak
2. TĚSTOVINY: ravioli s ricottou a špenátem
CZ lety 790 Kč/os./směr
SK lety 32,9 EUR/os./směr
Aktuální ceny a více informací
- U letů se společností Smartwings, které nabízejí bezplatný catering v rámci letenky, je možno zařídit speciální stravu (vegetariánskou, bezlepkovou, bezlaktózovou apod.). Možnosti speciálního cateringu jsou na ověření u CK.
- Požadavek je nutné nahlásit na leteckou společnost nejpozději 3 pracovní dny (odlety z ČR)/4 pracovní dny (odlety z SK) před odletem, a to do 16:30 hod.
- Speciální diety DBML, GFML, LFML, LPML, LSML, NLML, VGML nelze zajistit na letech, které jsou Bez servisu a nabízejí catering pouze formou Buy on Board a na letech, kde je podáván pouze konkrétní catering (bageta).
Seating
Seating jsou rezervovaná místa v letadle. Rezervace je u některých letů na vyžádání a zpětné potvrzení od letecké společnosti. Úhrada služby je splatná ihned.
- Na sedadlech, která jsou u nouzového východu, mohou sedět pouze osoby přiměřeně zdatné a silné.
- Na exitových místech nesmí sedět děti do 12 let, osoby jakkoliv tělesně či mentálně postižené, fyzicky slabé či jinak nezpůsobilé (např. z důvodu požití alkoholu, omezené hybnosti či agresivity nebo protože jejich doprava vyžaduje prodlužovací pás).
- Upozorňujeme, že v případě nesplnění výše uvedených podmínek může dojít k přesazení na jiná volná sedadla. V takovém případě nevzniká nárok na kompenzaci částky uhrazené za rezervaci místa nebo změnu místa při nástupu do letadla.
- Při letech na Kanárské ostrovy nelze zajistit první řadu.
- Pro ověření dostupnosti a objednávky kontaktujte e-mailem Vašeho prodejce, telefonicky CK na čísle 255 787 787 či e-mailem na adrese administrativa@dertouristik.cz.
- Více informací se dozvíte na https://www.fischer.cz/sluzby/v-letadle/rezervace-mist-v-letadle.
- Dostupnost a ceny seatingu u jiné letecké společnosti než Smartwings ověřte u CK.
Rozložení i typ sedadel v letadle se liší na základě letecké společnosti. Přikoupit si můžete standardní sedadlo, XXL (premium) sedadlo, XL (premium) sedadlo u nouzového východu i místa v business class. Nabízíme také přímé lety v pohodlí business class.
Pro lety Smartwings, World2Fly, Corendon, Fly Lili a Air Montenegro si můžete objednat seating u svého prodejce. Podmínky seatingů pro tyto dopravce najdete v odkazech:
- https://www.fischer.cz/sluzby/rezervace-mist-v-letadle
- https://www.fischer.cz/business-class
- https://www.fischer.cz/sluzby/sedadla-nouzovy-vychod
Pokud si chcete rezervovat sedadlo u jiné letecké společnosti, než je Smartwings, World2Fly, Corendon nebo Fly Lili, kontaktujte prosím svého prodejce nebo naše zákaznické centrum na telefonním čísle +420 255 787 787, případně na e-mailové adrese info@dertouristik.cz.
- Ceny již od 320 Kč za jeden směr
- Lze přikoupit Priority (standard) seat, XXL(premium) seat, XL (premium) seat u nouzového východu i místa v Airbusu A350-900 u letecké společnosti World2Fly.
- Seating lze objednat nejpozději 3 pracovní dny před odletem, a to do 16:30 hod.
- Seating objednávejte na tel. čísle 255 787 787, e-mailem na Vašeho prodejce nebo na administrativa@dertouristik.cz.
- Volná místa klientovi sdělí prodejce na základě žádosti.
Na dovolené
Ubytování, strava a služby
Začátek ubytování většinou bývá mezi 14. a 17. hodinou (liší se od hotelu).
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu před tímto časem musí na ubytování počkat. Dřívější ubytování závisí na volných kapacitách hotelu.
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu ve večerních hodinách/s příjezdem do hotelu 2. dne zájezdu jsou ubytováni ihned po příjezdu.
- První den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Konec ubytování bývá mezi 9. a 12. hodinou (liší se od hotelu).
- Klienti s odletem z destinace poslední den zájezdu ve večerních nebo nočních hodinách/den po posledním dni zájezdu taktéž musí opustit pokoj v tomto časovém úseku.
- Poslední den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Stravování začíná jídlem, které následuje jako první po check-inu v hotelu. Při příjezdu do hotelu v pozdních večerních hodinách začíná strava snídaní následující den (proto doporučujeme do kufru přibalit láhev s vodou a malé občerstvení).
Stravování v hotelu končí posledním jídlem před check-outem z hotelu. Při odjezdu z hotelu v brzkých ranních hodinách je strava ukončena předchozí den večeří.
Dřívější ubytování včetně stravy / pozdější opuštění pokoje včetně stravy:
- lze zařídit pouze ve vybraných ubytovacích kapacitách a vždy záleží na aktuální kapacitě zařízení,
- pro možnosti zajištění služby early check-in nebo late check-out se obraťte na svého prodejce nebo nás kontaktujte na telefonním čísle 255 787 787 či na adrese administrativa@dertouristik.cz.
- Polopenze = snídaně a večeře (nápoje u večeře nejsou zahrnuty v ceně)
- Plná penze = snídaně, oběd, večeře (nápoje u oběda a večeře nejsou zahrnuty v ceně)
- Plná penze plus = viz popis stravy na stránce hotelu na webu CKF www.fischer.cz, v kartě POPIS HOTELU (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)
- All inclusive = viz popis stravy na stránce hotelu na webu CKF www.fischer.cz, v kartě POPIS HOTELU (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)
- Ultra all inclusive = viz popis stravy na stránce hotelu na webu CKF www.fischer.cz, v kartě POPIS HOTELU (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)
- Soft all inclusive = viz popis stravy na stránce hotelu na webu CKF www.fischer.cz, v kartě POPIS HOTELU (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)
- Ve většině destinací jsou našim klientům k dispozici česky nebo slovensky hovořící delegáti/průvodci cestovní kanceláře.
- Delegáti organizují informační schůzky, které se v průběhu pobytu konají dvakrát až třikrát.
- V případě, že se v průběhu vašeho pobytu vyskytne problém, můžete delegáta kontaktovat na telefonním čísle, které je uvedeno v informačních materiálech, jež obdržíte po příletu do cíle vaší dovolené.
- Rodinám doporučujeme dovolenou s naším dětským klubem (Klub Funtazie CK FISCHER a NEV-DAMA či Mango klub EXIM tours), který zajišťuje dětem program plný zábavy, her, dobrodružství a poznání, zatímco rodiče si mohou užívat zaslouženou dovolenou.
- O děti se starají proškolení čeští a slovenští animátoři.
- V případě zájmu se do programu mohou zapojit nejen děti, ale i celá rodina.
- Některé hotely navíc poskytují placenou službu hlídání dětí.
- Přečtěte si, ve kterých cílových destinacích platí povinnost zaplatit nějaký pobytový poplatek či taxu.