Výlety

Všeobecné obchodní podmínky pro výlety

Obecné

Výlety lze zakoupit přes webové stánky Der Touristik CZ, mobilní aplikaci vydavatele DER Touristik CZ a DER Touristik E-E nebo na prodejních místech Der Touristik CZ.

Der Touristik CZ se snaží poskytnout co nejvíce výletů v českém nebo slovenském jazyce. V určitých destinacích a v určitých obdobích, mimo sezónu, se některé výlety konají v anglickém jazyce. Existují i ​​výlety bez průvodce. Konkrétní podmínky jsou specifikovány v popisu výletu.

Výlet lze koupit pouze společně se zájezdem prodávaným Der Touristik CZ, případně ho lze dokoupit. Výlet nelze koupit samostatně, pokud nemá zákazník zájezd. 

Cena a platba

Cena za výlet se může v průběhu sezóny lišit a na vybrané výlety mohou být ve vybraných obdobích akční ceny. Cena výletu se může lišit v předprodeji a v destinaci.

Aktuální cena za vybraný výlet je uvedena při rezervaci. U vybraných výletů děti ve věku 0-2 let jsou zdarma. Pro dítě starší 2 let může být nabídnuta zvýhodněná cena, individuální odchylky mohou nastat a budete o tom informováni při rezervaci.

Výlety rezervované přes web nebo aplikaci je nutné platit debetní/kreditní kartou v CZK, příp. lze provést okamžitý převod.

Zrušení ze strany zákazníka

Zrušení výletu musí být provedeno nejpozději 24 hodin (1 den) před začátkem výletu pro vrácení peněz v plné výši. Individuální odchylky mohou nastat.

V případě zrušení z důvodu nemoci je pro vrácení peněz v plné výši vyžadováno potvrzení lékaře a zrušení před zahájením výletu. Ke zrušení však musí dojít, jakmile je nemoc známa. Zrušení musí být oznámeno zástupci cestovní kanceláře (delegátovi). Lékařské potvrzení je nutné předložit do 36 hodin od zrušení výletu. Pokud někdo ve skupině onemocní a celá skupina na smlouvě si přeje zrušit výlet, musí být kontaktován zástupce cestovní kanceláře (delegát) ohledně informací o individuálních možností skupinového storna a vrácení peněz.

Změněné nebo zrušené výlety

Může se stát, že se po rezervaci výletu se změní čas a místo vyzvednutí. Nový čas a místo vyzvednutí bude poté oznámeno prostřednictvím v aplikaci, SMS, e-mailem nebo telefonním hovorem na mobilní číslo, které cestující uvedl při rezervaci.

V průběhu sezóny může dojít ke změně programu výletů, jejich zrušení, změně dnů realizace nebo zrušení z důvodu nenaplnění minimálního počtu účastníků. Individuální omezení, počasí a důvody, které Der Touristik nemůže ovlivnit, mohou také vést ke změně výletu, a to jak dopravní, nebo časové povahy, příp. ke zrušení výletu.

Pokud musí být výlet zrušen, pořadatel výletu to co nejdříve oznámí prostřednictvím notifikace v aplikaci, SMS, e-mailu nebo telefonního hovoru na mobilní číslo poskytnuté cestujícím při rezervaci a peníze budou vráceny. Jakékoli dodatečné náklady, které cestujícímu vzniknou v důsledku zrušení výletu, nebudou kompenzovány/proplaceny.

Veškeré případné změny a/nebo zrušení výletů probíhají prostřednictvím notifikace v aplikaci, e-mailem, SMS nebo telefonního hovoru na mobilní číslo, které cestující uvedl při rezervaci. Je proto nanejvýš důležité, aby byl cestující dostupný na telefonním čísle a e-mailu uvedeném při rezervaci.

Vrácení peněz

Vrácení peněz za zrušené výlety probíhá stejným způsobem, jakým proběhla platba výletu a v měně používané kupujícím v době nákupu. Vrácení peněz na kartu může trvat až 14 dní od zrušení.

V případě, že dojde ke změně podstatných náležitostí zájezdu, cestovní kancelář bude informovat klienta o náhradní variantě výletů, případně bude klientovi navrácena cena výletu.