Ve spolupráci s ERV Evropskou pojišťovnou vám zprostředkujeme komplexní cestovní pojištění v závislosti na vaší cílové destinaci – ERV Evropa+ nebo ERV Svět.
Podívejte se na přehled s aktuálními cenami, limity pojistného plnění a dalšími důležitými informacemi.
Pokud ke škodní události dojde v průběhu zájezdu, obraťte se na delegáta a asistenční službu (telefonní číslo na asistenční službu je uvedeno v pokynech k odletu – platí pro klienty se sjednaným pojištěním u naší cestovní kanceláře).
Škodní událost nahlaste u ERV Evropské pojišťovny do 30 dní od data plánovaného odletu. Kromě vyplněného protokolu zašlete i další dokumenty a účty (např. lékařská zpráva, potvrzení rezervace se stornem).
Co když budou mít zavazadla zpoždění, dá se připojistit?
Pojištění zpoždění zavazadel je součástí pojištění ERV Evropa+ i ERV Svět. Pokud nebude Vaše zavazadlo doručeno do 12 hodin od příletu, můžete nahlásit pojistnou událost přímo na stránkách ERV pojišťovny a žádat o kompenzaci až do výše 10 000 Kč.