Pokyny k odletu obdržíte 5-7 dní před zahájením zájezdu. Dozvíte se v nich veškeré podrobnosti ohledně vašeho odletu jako např. čas odletu a příjezdu na letiště a povolenou maximální váhu zavazadel. Spolu s pokyny k odletu obdržíte i veškeré potřebné dokumenty – potvrzení letu, potvrzení ubytování a potvrzení pojištění (pokud jste uzavřeli cestovní pojištění prostřednictvím naší cestovní kanceláře).
Co obsahují ECD (elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu)?
ECD obsahují shrnutí zájezdu – pokyny k odletu, informace o cestujících, shrnutí služeb, voucher pro ubytování, případně cestovní pojištění (s telefonním číslem na asistenci), informace ohledně zavazadel a cateringu (pokud je v ceně letenky), doporučení na cestu nebo ke koupi doplňkových služeb (seating, catering, parkování apod.).
Kartičky pojištění se nezasílají. Informace o pojištění jsou obsaženy v ECD dokumentu (elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu) společně s telefonním číslem na asistenci v případě potřeby.
Dostávají klienti navíc nějaké vouchery k ECD (elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu)?
Standardně jsou veškeré vouchery obsaženy v ECD (elektronické cestovní doklady / Pokyny k odletu). Samostatné vouchery jsou nutné pro služby parkování, letištní salonek, taxi transfer v Praze, hotel na letišti v Praze, fakultativní výlet v destinaci, zapůjčené auto v destinaci, privátní transfer v destinaci. U některých zájezdů z katalogu Exotika jsou pak zvlášť zasílány vouchery na ubytování, transfer, služby delegáta apod.