Ve většině destinací jsou našim klientům k dispozici česky nebo slovensky hovořící delegáti/průvodci cestovní kanceláře FISCHER. Delegáti organizují informační schůzky, které se v průběhu pobytu konají dvakrát až třikrát. V případě, že se v průběhu vašeho pobytu vyskytne problém, můžete delegáta kontaktovat na telefonním čísle, které je uvedeno v informačních materiálech, jež obdržíte po příletu do cíle vaší dovolené. Z kapacitních důvodů nemůže delegát doprovázet všechny transfery do/z hotelu.
Je delegát na letišti v ČR i v zahraničí?
Při odletech z České republiky delegát k dispozici na českých letištích není, odbavování klientů probíhá individuálně. Po příletu do destinace jsou našim klientům k dispozici česky nebo slovensky hovořící delegáti. V případě, že máte zakoupený balíček Dynamix, služba delegáta se vyskytuje pouze u vybraných hotelů, tuto službu máte uvedenou ve Vaši smlouvě nebo v pokynech k odletu. Letištní asistence není součástí tohoto balíčku.